تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان ۳۹ هزار هموطن در مدارس کاشان

به گفته وی، ۱۲ هزار و ۴۵۸ خانواده از مجموع گردشگران ساکن در مراکز اسکان فرهنگیان کاشان، خانواده فرهنگی و ۲ هزار و ۵۴۹ خانواده آن‌ها غیر فرهنگی هستند.

خدمتی تصریح کرد:ستاد تسهیلاتی سفر شهرستان ۹۶ حسینیه و خانه مسافر علاوه بر مدارس برای پذیرایی از گردشگران نوروز ۹۶ سازماندهی کرده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: مدارس طرح اسکان، در دو گروه الف. و ب. درجه بندی شده که مدارس درجه ب. سطح کلاس‌ها مفروش شده و پتو نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است، اما در کلاس‌های درجه الف. تلویزیون و یخچال نیز موجود است.

خدمتی افزود: توزیع بیش از سه هزار دست غذا، با قیمتی ارزان‌تر از رستورانهای شهر، در دو نوبت نهار و شام و تنوع ۱۵ نوع غذا در رستوران فرهنگیان و فعالیت درمانگاه فرهنگیان کاشان در قالب پزشکان عمومی و تخصص‌های داخلی، دندانپزشک، اطفال، قلب و عروق، آزمایشگاه و پرستاری از دیگر خدمات ستاد اسکان فرهنگیان کاشان در تعطیلات نوروزی است.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان ۳۹ هزار هموطن در مدارس کاشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..