تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان تکرر ادرار در زنان، خسته شدم

تکرر ادرار دارم دوبار رفتم پیش دکتر اول پیش متخصص زنان که داروهایی رو داد و من سوزش و ترشحاتم از بین رفت.

سوال:

سلام من مدت 8 ماهه که تکرر ادرار دارم و دوبار رفتم پیش دکتر اول پیش متخصص زنان که داروهایی رو داد و من سوزش و ترشحاتم از بین رفت دوباره بعد از دوماه رفتم پیش دکتر عمومی و گفت که باید تو آب ضدعفونی بشینی منم دوسه بار نشستم و دوسه بار هم تو جوش شیرین و داروهامو هم خوردم اما سه ماهه که هنوز خوب نشدم خسته شدم دیگه باید چیکار کنم علتش چیه؟ من دخترم و مجردم.

جواب:

آزمایش و کشت ادرار بدهید. اگر عفونت مطرح بود به یک متخصص اورولوژی باید مراجعه کنید تا درمان مناسب برایتان بگدارد. تا اطمینان از درمان کامل هم به ایشان فقط مراجعه کنید. باید چند بار آزمایش ادرار تکرا شود تا از عدم عود عفونت مطمئن شوید. که ایشان راهنماییتان خواهند کرد. اگر عفونت واژن برایتان مطرح است باید درمان طبق معاینه داده شود. به متخصص زنان مراجعه شود. باید تشخیص بدهد که عفونت میکروبی است یا قارچی. درمان شاید لازم باشد تکرار شود. اگر درمان نشدید باز هم به متخصص مربوطه مراجعه شود. تا دوره درمان را تکرار کند یا دارو را تغییر دهد. مدام پزشکتان را تغییر ندهید . خودتان اذیت خواهید شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان تکرر ادرار در زنان، خسته شدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..