تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت خارش واژن، چیکار کنم؟

من حدود چهار سال که خارش ناحیه تناسلی دارم بار اول که به دکتر مراجعه کردم قارچ بود.

سوال:

با عرض سلام و خسته نباشید. من حدود چهار سال که خارش ناحیه تناسلی دارم بار اول که به دکتر مراجعه کردم قارچ بود ولی الان هیچ علایمی از قارچ نداره دکترهم زیاد رفتم فایده ای نداشته دکتر اعصاب هم رفتم یه درصد خیلی کمی بهترشده. به نظرتون چیکار کنم؟

جواب:

باید معاینه انجام شود. احتمال قارچ باز هم مطرح است. موارد دیگر مثل زگیل و تبخال و ضایعات دیگر نیز باید رد شود. می تواند در اثر عوامل دیگر از جمله  شستشوی بیش از حد، حساسیت پوستی و یا مصرف غذاهای حساسیت زا ا یجاد شده باشد.

بهتر است یک دوره مجدد داروی ضد قارچ مصرف شود. پماد کلوتریمازول 7 شب، پماد تریامسینولون 7 شب . یک شب درمیان استفاده شوند. لباس زیرتان همیشه خشک باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت خارش واژن، چیکار کنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..