تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لذت بردن از نزدیکی، این هدیه با ارزش

تقریبا هر روز با همسرم رابطه جنسی داریم. ولی من اصلا لذتی نمی برم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من به مدت دو سال و نیم هست ازدواج کرده ام و یک بچه 6 ماهه دارم. تقریبا هر روز با همسرم رابطه جنسی داریم. ولی من اصلا لذتی نمی برم. اصلا حسی بهم دست نمی ده. ولی برای این که همسرم رو ازم راضی نگه دارم ادعا میکنم که دارم لذت می برم.

پاسخ از دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:

حتما هر چه زودتر به مشاوره های روان پزشک جهت آموزش نحوه لذت جویی در رابطه مراجعه کنید. رابطه جنسی یک ارتباط پایاپای است و برای این که از نظر روانی دچار سرخوردگی و در سنین بالاتر سردمزاجی نشوید، بهتر است از همین لحظه با همسرتان مشکل را درمیان بگذارید و از مشاوره های سکس تراپ برای درمان این مسئله کمک بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لذت بردن از نزدیکی، این هدیه با ارزش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..