تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن به دنبال ایجاد دو دستگی در کشور است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دو دستگی در کشور است گفت: حضور در سرزمین‌های دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان نور می‌تواند ابعاد و واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را برای جوانان روشن کند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز در حاشیه حضور در یادمان شهدای دهلاویه با اشاره به تأثیرات حضور در یادمان‌های دفاع مقدس بر جوانان اظهار کرد: راهیان نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی در سطح جامعه می‌تواند باعث ایجاد پیوندهای ناگسستنی میان جوانان و دوران دفاع مقدس شود.

وی با بیان اینکه حضور در سرزمین‌های دفاع مقدس و در قالب کاروان‌های راهیان نور می‌تواند ابعاد و واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را برای جوانان روشن کند افزود: امروز شرایط منطقه به گونه‌ای تبدیل شده است که دشمن با هجمه‌های فرهنگی و در سکوت به دنبال وارد کردن تهاجمات به کشور ما و تأثیر بر جوانان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن می‌داند نمی‌تواند از طریق حمله نظامی کاری را پیش ببرد تصریح کرد: دشمنان می‌دانند هرگونه حرکت و حمله نظامی باعث ایجاد انسجام و اتحاد بیشتر میان مردم خواهد شد از این‌رو حرکت‌های فرهنگی و هجمه‌های فرهنگی بر ضد کشور و تاثیر بر جوانان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

حیدری با بیان اینکه ایجاد تفرقه و همچنین جنگ های روانی در سطح کشور و حل و ناامید کردن جوانان از آینده از حرکت‌هایی است که دشمنان در سطح کشور انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد دو دستگی در سطح کشور و تفرقه افکنی است از این رو ما با انجام برنامه‌های فرهنگی مانند راهیان نور و الهام‌گیری از فرهنگ شهادت و ایثار رزمندگان به مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان برخاستیم.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن به دنبال ایجاد دو دستگی در کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..