تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال مرز خوشبختی و خلاصه داستان!+تصاویر

تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 / 03 / 2017 مشاهده : 4 سایر خبرهای : گزارش تصویری RSS اشتراک گذاری:

به طلا و تلاش و عشق … جوان و گُل و گِل… همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت میرسد.

سریال مرز خوشبختی

سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام نهم آبان ماه فیلمبرداری اش را آغاز نمود. این مجموعه قرار است در 15 قسمت برای ایام نوروز 96 تولید شد و شبهای نوروز از شبکه دوم سیما پخش میشود.

سریال مرز خوشبختی

شهرزاد کمال زاده ، مهدی سلوکی ، پوریا پورسرخ ، امیرحسین آرمان ، مریم معصومی

موضوع و داستان سریال مرز خوشبختی

به طلا و تلاش و عشق … جوان و گُل و گِل… همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت میرسد.

سریال مرز خوشبختی

پوریا پورسرخ و مریم معصومی

داستان مرز خوشبختی داستان انتخابهاست.
دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختی است.

کاراکتر اصلی قصه، جوانی شهرستانی است که برای تحصیل به تهران می آید و جزو نخبگان علمی می شود. او به خواهر دوستش که در یک طلافروشی کار می‌کند علاقه دارد اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست…

سریال مرز خوشبختی

پوریا پورسرخ ، امیرحسین آرمان و حسین سهیلی زاده

بازیگران سریال مرز خوشبختی :

اسامی : پوریا پورسرخ / امیرحسین آرمان (در نقش امیر) / مهدی سلوکی / شهرزاد کمال زاده / سروش جمشیدی / مریم معصومی (در نقش بهار) / جمشید جهان زاده / عباس محبی / مهدی صباغی / فرزانه نشاط خواه / شهربانو موسوی / رضا یزدانی و جواد زیتونی

سریال مرز خوشبختی

پوریا پورسرخ ، امیرحسین آرمان و مهدی سلوکی

سریال مرز خوشبختی

امیرحسین آرمان

گردآوری گروه فرهنگی نیک صالحی

سریال مرز خوشبختی و خلاصه داستان!+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال مرز خوشبختی و خلاصه داستان!+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..