تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلیل فرجاد و عکسهای خانوادگی وی!

تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 / 03 / 2017 مشاهده : 30 سایر خبرهای : گزارش تصویری RSS اشتراک گذاری:

جلیل فرجاد (زاده ۱۸ اسفند ۱۳۳۰ در مرند) بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است.

جلیل فرجاد

جلیل فرجاد (زاده ۱۸ اسفند ۱۳۳۰ در مرند) بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است. اولین تجربهٔ سینمایی‌اش فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۱ بود. وی پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازیگران جوان است.

جلیل فرجاد جلیل فرجاد و مارال فرجاد

مونا فرجاد بازیگر ایرانی و متولد فروردین ۱۳۶۳ در تهران است.
وی فارغ‌التحصیل رشته اقتصادنظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد.

وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران (۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

جلیل فرجاد جلیل فرجاد و همسرش و مارال فرجاد

مارال فرجاد بازیگر ایرانی و (زادۀ ۲۱آبان ۱۳۶۱، در تهران است.
مارال فرجاد فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است.
وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد.

این هنرمند در فیلم‌هایی چون «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «پسران آجری» (۱۳۸۵) و «دوشیزه باران» (۱۳۸۶)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «کت جادویی» (۱۳۷۸-۱۳۷۷)، «عملیات ۱۲۵» (۱۳۸۷)، «خاتون» (۱۳۹۳) و «ساعت صفر» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است .

جلیل فرجاد جلیل فرجاد و همسرش و مونا فرجاد

گردآوری گروه فرهنگی نیک صالحی

جلیل فرجاد و عکسهای خانوادگی وی! اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلیل فرجاد و عکسهای خانوادگی وی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..