تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک پرحجم در جاده‌های شمالی

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در صبح دومین روز از سال 96، اظهار داشت: در حال حاضر بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس در جاده‌های کشور، بارش برف در محور مراغه به هشترود و ارتفاعات محور کندوان ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچین اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های کرمانشاه، گیلان، گلستان و مازندران بارانی گزارش شده است و سطح جاده‌ها و معابر این استان‌ها لغزنده است.

وی در خصوص ترافیک جاده‌های کشور نیز گفت: بر اساس گزارش اعلام شده ترافیک در باند جنوب به شمال محور کرج چالوس از ابتدای محور تا محدوده آدران سنگین بوده و ترافیک در طول این محور پر حجم است.

رحمانی ادامه داد: همچنین در باند جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های تونل تکاور و امام زاده هاشم نیز ترافیک عبوری پر حجم و روان گزارش شده است.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک پرحجم در جاده‌های شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..