تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان ۲۱ هزار مسافر در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، خدانظر دریکوند با اشاره به پذیرش و اسکان دو هزار و ۹۱ خانوار در قالب ۷ هزار و ۵۲۸ نفر مهمان نوروزی در روز یکم فروردین ماه سال جاری اظهار داشت: از ابتدای فعالیت پایگاه های ستاد اجرایی خدمات سفر تا کنون ۵ هزار و ۷۵۸ خانوار در قالب ۲۱ هزار و ۴۰۵ نفر در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شدند.

وی به تجهیز ۲۰۰ آموزشگاه در قالب ۲ هزار کلاس اشاره کرد وافزود: تلاش شده تا شرایط مناسبی برای مهمانان نوروزی فراهم شود تا بتوانند اقامت خوشی را در مراکز اسکان داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان به آمادگی مراکز آموزشی رفاهی معلم، پردیس های فرهنگیان و اردوگاه دانش آموزری هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات تا کنون یک هزار و ۷۹ نفر در مراکز آموزشی رفاهی معلم، ۸۰۴ نفر در پردیس های فرهنگیان و ۴۲۸ نفر هم در اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند پذیرش شده اند.

دریکوند استقبال مهمانان نوروزی را تاکنون مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: جاذبه های متنوع گردشگری و طبیعت چهار فصل لرستان ظرفیت خوبی برای جذب مسافران نوروزی است و پایگاه های اسکان باید آمادگی لازم را برای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان ۲۱ هزار مسافر در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..