تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیون هاوکینگ به کمک ریچارد برانسون به فضا می رود

استیون هاوکینگ به کمک ریچارد برانسون به فضا می رود

استیون هاوکینگ، فیزیکدان نظری و کیهان‌شناس انگلیسی عازم فضا خواهد شد. این دانشمند بزرگ بارها مقالاتی در خصوص نجوم و جهان هستی نوشته و اکنون زمان آن رسیده که خود او پا به دنیای تازه ای بگذارد و جهانی فراتر از مرزهای کره زمین را تجربه کند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

هاوکینگ به تازگی اعلام کرده که سفر خود به فضا را رزرو کرده و این اتفاق قرار است از طریق پرواز ویرجین گلکتیک که مالک آن ریچارد برانسون است، صورت گیرد.

هاوکینگ در مصاحبه اش با برنامه تلویزیونی Good Morning Britain گفته است که:

سه فرزند من باعث خوشحالی بسیار من شدند و من می توانم به شما بگویم که چه چیزی مرا شاد می کند: سفر در فضا.

او در ادامه نیز توضیح داد: 

من تا کنون یک پرواز کاملاً بدون جاذبه زمین را تجربه کرده ام و به پایان رسانده ام که به من اجازه داد در حالت بی وزنی معلق باشم. اما هدف اصلی من سفر به فضا است و هیچ گاه فکر نمی کردم کسی بتواند مرا به فضا بفرستد. اما ریچارد برانسون به من پیشنهاد داد که یک صندلی در ویرجین گلکتیک به من اختصاص داشته باشد و من فوراً و بدون معطلی آن را پذیرفتم.

هنوز در خصوص جزییات این سفر توضیحی از سوی برانسون و هاوکینگ ارایه نشده، اما به نظر می رسد هنوز برای انجام آن زمان بیشتری نیاز باشد.

بد نیست بدانید که سفینه فضایی SpaceShipTwo شرکت ویرجین گلکتیک طراحی شده تا مسافران بتوانند بدون نیاز به این که یک فضانورد ناسا باشند، تجربه جالبی از سفر فضایی را به صورت واقعی به دست آورند. مسافران آن می توانند در حالت بی وزنی از تماشای محیط اطرافشان که جو بیرون از کره زمین است، لذت ببرند و سپس به زمین برگردند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیون هاوکینگ به کمک ریچارد برانسون به فضا می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..