تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنایت جدید ائتلاف آمریکایی در حق مردم سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سانا، جنگنده های ائتلاف آمریکا مرتکب جنایت جدیدی در حق مردم سوریه شدند، آنان با حمله به شهر المنصوره واقع در حومه غربی رقه، ده ها شهید و مجروح برجای گذاشتند. 

منابع محلی اعلام کردند؛ هواپیماهای جنگنده ائتلاف آمریکائی، صبح امروز به مدرسه البادیه الداخلیه  در جنوب شهر المنصوره حمله کردند. این مدرسه که 50 خانواده آواره اهل حلب، رقه و تدمر در آن سکونت داشتند، به شکل کامل تخریب شد و ده ها زن و کودک، شهید و مجروح شدند.

ائتلاف آمریکا از زمانی که به صورت غیر قانونی تشکیل شد، جنایت های بسیاری در حق مردم  سوریه مرتکب شد و چندین بار این مردم بی گناه را در شهر منبج، روستای غندوره، دابق در حومه شمالی حلب و بوکمال در حومه شرقی دیرالزور و سایر مناطق مورد حمله قرار دارد که آخرین بار، می توان به تاریخ 12 این ماه در منطقه الکسرات در حومه جنوبی رقه اشاره کرد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنایت جدید ائتلاف آمریکایی در حق مردم سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..