تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شجاع یا ناطق،مدافعی که پرسپولیسی‌ها اسم نمی‌برند،کدام است؟

شجاع یا ناطق،مدافعی که پرسپولیسی‌ها اسم نمی‌برند،کدام است؟

ورزش > لیگ برتر - روز گذشته باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد با یک مدافع به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسئولان باشگاه پرسپولیس روز گذشته خبر از توافق با یک مدافع برای فصل بعد را دادند. مدافعی تخصصی که ترکیب برانکو شدیدا به آن نیاز دارد. پرسپولیسی‌ها دیروز اسم این مدافع را اعلام نکردند، اما دیگر کمتر کسی است که از اصرار برانکو به جذب شجاع خلیل‌زاده خبر نداشته باشد. مدافع این فصل سپاهان از جمله بازیکنانی است که برانکو چه در ابتدا و چه در نیم فصل به جذب او علاقه زیادی داشت. البته این اتفاق نیفتاد تا باشگاه پرسپولیس تلاش خودش برای جذب این بازیکن را به  فصل آتی موکول کند. قرارداد او با سپاهان در پایان فصل تمام می‌شود و شجاع می‌تواند نامی باشد که پرسپولیسی‌ها آن را اعلام نکردند.

البته گزینه‌های دیگری هم وجود دارند که شاید برای فصل بعد با پرسپولیس به توافق رسیده باشند. سعد ناطق عراقی یکی از این نفرات است که در نیم فصل موفق به جدایی از تیم پلیس عراق نشد. اما این بازیکن هم در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و اگر پرسپولیسی‌ها بخواهند به نظر مشکلی برای قرمزپوش شدن این بازیکن وجود ندارد. علاوه بر این دو نفر نام نفر سومی نیز در میان است. یک مدافع چپ تخصصی که پرسپولیس این فصل از حضورش بی بهره بود. این بازیکن نزدیک به باشگاه پرسپولیس سعید آقایی است. در نیم فصل نیز صحبت‌هایی مبنی بر پرسپولیسی شدن او به میان آمد، ولی این انتقال عملی نشد. در هر حال اگرچه گزینه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند جای اسم اعلام نشده توسط باشگاه پرسپولیس را بگیرند، اما می‌توان مطمئن بود که این بازیکن یک مدافع خواهد بود و در طول یکی، دو فصل اخیر احتمال حضور شجاع خلیل زاده پیرامون پرسپولیس بیشتر از هر بازیکن دیگری بوده است.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شجاع یا ناطق،مدافعی که پرسپولیسی‌ها اسم نمی‌برند،کدام است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..