تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد نوزادی که ماسک به صورت دارد + تصاویر

تولد نوزادی که ماسک به صورت دارد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ یک پسر ۱۴ ماهه به نام Kangkang از بدو تولد با نوعی ناهنجاری مادرزادی در ناحیه صورت بدنیا آمده است. این ناهنجاری به نام Transverse Facial Cleft باعث شده تا بخشی از صورت این کودک جلوتر از سایر قسمت‌های صورت او باشد و شبیه به این است که او یک ماسک پوشیده یا دارای دو صورت است.
 
این کودک در استان هونان کشور چین بدنیا آمده و در اثر این ناهنجاری مادرزادی یک شکاف عریض در صورت او وجود دارد.
 
مادر این کودک در تمام طول بارداری تحت مشاوره پزشک بوده و سونوگرافی هیچ چیز مشکوکی را نشان نداده است، اما به محض تولد مادر، تیم پزشکی و خانواده کودک به شدت شوک شده‌اند.
 
تنها پس از ۲۰ روز از تولد این نوزاد، والدین وی او رابه شانگ‌های بردند تا تحت عمل جراحی و درمان‌های ترمیمی قرار بگیرد.
 

هزینه جراحی و درمان این مشکل کودک در حدود ۸۰ الی ۱۰۰ هزار دلار برآورد شده است.

خوشبختانه والدین کودک با کمک اعضای خانواده و افراد خیر موفق به جمع آوری هزینه لازم برای جراحی کودک خود شده‌اند.

 
قرار است این جراحی در بیمارستان ارتش در کشور چین انجام شود.
 

تولد نوزادی که ماسک به صورت دارد + تصاویر  تولد نوزادی که ماسک به صورت دارد + تصاویر   تولد نوزادی که ماسک به صورت دارد + تصاویر

منبع: newsner

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد نوزادی که ماسک به صورت دارد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..