تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش‌های تایید نشده از حمله دوباره جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری وابسته به معارضین سوری بامداد امروز (چهارشنبه) مدعی شدند که جنگنده‌های اسرائیلی منطقه‌ای در حومه دمشق را هدف حمله قرار داده‌اند.

به ادعای این رسانه‌ها، جنگنده‌های ارتش اسرائیل مواضع و رادارهای پدافند هوایی ارتش سوریه در بلندی‌های «قاسیون» را هدف قرار داده‌اند.

هنوز منابع رسمی و دولت سوریه این ادعا را تائید نکرده‌اند. رسانه‌های اسرائیلی هم فعلا در این رابطه سکوت کرده‌اند.

هفته گذشته جنگنده‌های اسرائیلی پس از حمله به مناطقی در حومه شهر تازه آزاد شده «تدمر» (پالمیرا) با واکنش شدید پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شدند.

در آن حادثه، شلیک یک موشک از سوی پدافند ارتش سوریه موجب به صدا درآمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی شد و سامانه ضدموشکی «پیکان» اسرائیل را فعال کرد.

روز سه‌شنبه هم یک فروند پهپاد ارتش اسرائیل در سوریه هدف قرار گرفته و ساقط شد.

انتهای پیام/ق

http://fna.ir/DKAMAH



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش‌های تایید نشده از حمله دوباره جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..