تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن جوان جسد پسرش را به مدت 11 سال در خانه نگهداری کرد! + عکس

زن جوان جسد پسرش را به مدت 11 سال در خانه نگهداری کرد!

زن جوان سال ها جسد نوزاد پسرش را درون کمدمخفی کرده بود و درون کیسه پلاستکی قرار داده بود به دلیل شک پلیس ها دستگیر شد و واقعیت معلوم شد.

جسد نوزاد پسر بعد از 11 سال پیدا شد

خبر حوادث : “ویکتوریا گایلی ” 32 ساله به جرم مخفی کردن جسد نوزادش زندانی شد.جسد نوزاد

مادر جوان مدت 11 سال جسد پسربچه ی خود را داخل یک کیسه پیچده و در کمد نگهداری کرد تا اینکه هفته ی گذشته در جستجوی اسید سولفوریک اطرافیانش به او مشکوک شدند.

زن جوان جسد پسرش را به مدت 11 سال در خانه نگهداری کرد!

عکس مادری که جسد پسر خودش را مخفی کرده بود

بر اساس این گزارشات نیروهای پلیس بعد از مشکوک شدن به زن جوان برای جستجو به داخل خانه ای که او و پدر ناتنی اش در آن زندگی می کردند رفت تا واقعیت را کشف کند.

آنها به بهانه تحقیقات بیشتر در مورد مرگ مشکوک دختر 2 ساله ی این زن که سال گذشته رخ داده بود وارد خانه شدند و شروع به جستجو کردند.

داخل خانه هیچ اثر نبود اما در باغچه ی پشتی داخل یک کمد قدیمی راز پرونده فاش شد.

عکس های محلی که جسد نوزاد پیدا شد

زن جوان جسد پسرش را به مدت 11 سال در خانه نگهداری کرد!

زن جوان جسد پسرش را به مدت 11 سال در خانه نگهداری کرد!

نیروهای پلیس با باز کردن درب کم به یک بسته که کاملا با نوارچسب طوسی رنگ پیچیده شده بود برخوردند. بعد از بریدن نوار چسب ها اثراتی از جسد کودک انسان کشف شد ، جسدی که به صورت لباس بر تن و کاملا ملبس داخل بسته قرار گرفته و از پاهای آن باند پیچی شده بود. دادگاه این زن به 21 ماه زندان محکوم کرد.

مادری که 11 سال جسد نوزادش را داخل کمد مخفی کرد + عکس

22 مارس 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن جوان جسد پسرش را به مدت 11 سال در خانه نگهداری کرد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..