تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۵ هزارنفر روز میهمان در ستاد های اسکان کردستان پذیرش شدند

رشید قربانی  در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت : از ابتدای فعالیت ستاد های اسکان استان تا کنون هزار  و ۵۳۷ نفر میهمان در قالب ۳۴۸ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل ۵ هزار و ۲۱۷ نفر روز میهمان هستند.

وی عنوان کرد : در نوروز ۹۶ تعداد ۱۷ مرکز پذیرش در سطح شهرستان ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است که از این تعداد سه  مرکز در سنندج مستقر شدند.

وی اضافه کرد: در نوروز ۹۶ تعداد ۲۳۸ مدرسه با ۲ هزار و ۲۷۴ کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود ۶۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهارداشت: فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز جمعه ۲۷ اسفند ماه ۹۵ آغاز شده است.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۵ هزارنفر روز میهمان در ستاد های اسکان کردستان پذیرش شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..