تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موفقیت رامبد جوان در دومین شب اجرای لیگ پانتومیم خندوانه

رامبد جوان در ابتدای برنامه با پرداختن به موضوع بازی های دورهمی، گفت: تعطیلات عید فرصت مناسبی است تا در کنار هم جمع شوید و به جای گله و شکایت و دلخوری با هم بازی کنید.

کارگردان خندوانه شادی برنامه شب گذشته را به تمام کسانی تقدیم کرد که با جذب انرژی مثبت این حال خوب و شاد را به همه منتقل می کنند.

همچنین جوان در ادامه از شرکت کردن خود در مسابقه پانتومیم گفت و از حضور علیرضا خمسه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون برای اجرای دیگر بخش خندوانه در شب گذشته خبر داد. 

خنداننده شو نیز در دومین شب از اجرا با داوری گوهر خیراندیش، کمال تبریزی و آتیلا پسیانی با حضور شرکت کنندگان به روی آنتن رفت. 

پس از یک رفت و برگشت رسانه ای خمسه با برعهده گرفتن بخش اجرای ادابازی، مراحل این بازی را بیان کرد و دو گروه شرکت کننده این بخش را نام برد. 

گروه پلنگ های خسته دانیال غفارزاده و شهریار خلدی به عنوان اولین تیم و رامبد جوان و نیما شعبان نژاد با عنوان گروه فرشتگان مامانی وارد استودیو شدند. 

ابتدا مسابقه ادا بازی با کری خوانی دو گروه و آوازخوانی جوان و شعبان نژاد آغاز شد و با آرای تماشاگران اولین نشان را گروه فرشتگان مامانی کسب کردند. 

دو گروه فرشتگان مامانی و پلنگ های خسته با حضور در گزارش پشت صحنه بازی ادابازی، به کری خوانی های مسابقه ادامه دادند و خمسه از مراحل مسابقه ادابازی و همچنین از قوانین برگزاری آن گفت. 

سپس با اجرای دومین شب از مسابقه ادابازی گروه فرشتگان مامانی با 12 امتیاز و پلنگ های خسته بر خلاف تمرین های بسیار تنها 2 امتیاز از آن خود کردند. 

گفتنی است؛  جوان در برنامه دیشب از قطعه و ویدیو جدید خندوانه با صدای اشکان خطیبی رونمایی کرد. 

در ادامه مسابقه ادابازی در بخش واژه های ترکیبی، گروه فرشتگان مامانی کار خود را با کسب 3 امتیاز شروع کردند و پلنگ های خسته با جمع آوری 4 امتیاز پای به مرحله سوم گذاشتند. 

در پایان دومین اجرای ادابازی گروه فرشتگان مامانی به مرحله بعدی این لیگ رسیدند. 

گزارش از محدثه نعمتی 

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موفقیت رامبد جوان در دومین شب اجرای لیگ پانتومیم خندوانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..