تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاش شدن مشخصات گلکسی J5 2017

به‌زودی شاهد عرضه دو دستگاه از سری J سامسونگ، گلکسی J3 2017 و گلکسی J7 2017، در خاک آمریکا خواهیم بود که البته شاید مدل دیگری از این سری نیز در راه باشد. در ماه فوریه اطلاعاتی از گوشی هوشمند گلکسی 2017 J5 سامسونگ منتشر شد، دستگاهی که دارای شماره مدل SM-J530FM/DS بود. براساس این اطلاعات مدل موردنظر از سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو 6.0 بهره می‌برد.

امروز این گوشی هوشمند در Geekbench مشاهده شده و اطلاعاتی بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد. این دستگاه دارای شماره مدل SM-J530FM بوده که اگرچه شاید مشخصات منتشر شده از دقت کامل برخوردار نباشند ولی توسط آن می‌توان به ویژگی‌های این گوشی هوشمند پی برد.

اول از همه باید بگوییم که این دستگاه دارای سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا 7.0 بوده و قدرت آن را پردازنده اگزینوس 7870 که در گلکسی J7 پرایم مورد استفاده قرار گرفته، تامین می‌کند. سامسونگ در کنار این پردازنده 8 هسته‌ای، 2 گیگابایت رم برای دستگاه جدید خود درنظر گرفته است. متاسفانه هنوز از میزان حافظه داخلی این مدل اطلاعی نداریم.

هنوز حجم باتری و زرولوشن دوربین‌ها مشخص نیست. ما مطمئن هستیم که این مدل در چند هفته آینده معرفی خواهد شد. نمی‌توان در رابطه با عرضه این گوشی هوشمند جدید در آمریکا اظهار نظری کرد ولی امیدواریم مانند گلکسی J3 2017 و گلکسی J7 2017 شاهد عرضه آن در آمریکا باشیم.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاش شدن مشخصات گلکسی J5 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..