تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانس های فوق العاده برای بهترین فیلم جشنواره فجر

سانس های فوق العاده برای بهترین فیلم جشنواره فجر

فرهنگ > سینما - اکران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نخستین روز فرودین به استقبال روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم مهدویان که در جشنواره فجر به عنوان بهترین فیلم و بهترین فیلم از نگاه مخاطبان انتخاب شد، توانست در روز سه شنبه اول فروردین ماه در سینماهای آزادی، ملت، اریکه ایرانیان و پردیس زندگی به سانس فوق العاده برسد.

این فیلم در جشنواره فجر جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرد.

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان ها و کوچه ها و در پستوی خانه ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانس های فوق العاده برای بهترین فیلم جشنواره فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..