تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لباس های شهرزاد2 همزمان با فیلمبرداری طراحی می‌شوند

به گزارش افکارنیوز،

مجید میرفخرایی طراح لباس سینما در خصوص طراحی لباس سریال "شهرزاد2" گفت: "شهرزاد" به عنوان یکی از موفق ترین سریال های سال های اخیر ایران و با توجه به مضمون تاریخی آن مستلزم طراحی لباس است و نمی توان در آن از انتخاب لباس استفاده کرد.

وی ادامه داد: طراحی لباس در سریال شهرزاد به طور همزمان با فیلمبرداری و دوخت لباس ها در کارگاه اتفاق افتاده و همچنان نیز ادامه دارد.

طراح لباس فیلم "روز واقعه" ساختار و وضعیت کلی طراحی لباس در سینما و تلویزیون را اینگونه توصیف نمود: در آثار تاریخی و آثاری که زمان بر هستند طراحی لباس انجام می شود اما فیلم هایی که در زمان حال سپری می شوند بیشتر به سمت انتخاب لباس پیش می روند، مگر اینکه شخصیت و یا مکان خاصی را روایت کنند.

وی در خصوص چگونگی روند طراحی لباس از طراحی تا تولید خاطرنشان کرد: یک طراح لباس پس از خواندن فیلمنامه و بر اساس شخصیت پردازی های صورت گرفته در متن، طراحی خاص خود را برای هر شخصیت انجام می دهد و پس از آن برای تایید و مشورت در اختیار کارگردان قرار می دهد تا به نتیجه نهایی برسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لباس های شهرزاد2 همزمان با فیلمبرداری طراحی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..