تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیاده روی بانوان شهر جالق به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) همایش پیاده روی بانوان در شهر جالق شهرستان سراوان برگزار شد

مرضیه ریگی مشاور امور بانوان بخشدار جالق در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  میلاد بانوی آفتاب و آینه، حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت و اذعان داشت: به مناسب ولادت با سعادت فاطمه طاهره(س) همایش پیاده روی بانوان در شهر جالق برگزار شد.
وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ نفر از بانوان  ورزش دوست در این همایش شرکت کردند، افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان بانوان و ترویج فرهنگ ورزش های همگانی  از اهداف برگزاری پیاده روی بانوان در این شهر است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیاده روی بانوان شهر جالق به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..