تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدیث میر امینی امسال عید «در جستجوی آرامش» است!

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، حدیث میرامینی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون دیباچه، عنوان کرد:در حال حاضر مشغول بازی در سریال جدیدی به نام «در جستجوی آرامش» هستم که احتمال دارد نام سریال تغییر کند.


میرامینی افزود:این سریال به کارگردانی سعید سلطانی است و نقش های مقابلم را مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ بازی می کنند، « در جستجوی آرامش» سریال پر بازیگری است و یک تیم قوی در ساخت آن نقش دارند که پیش بینی می کنم سریال خوبی برای پخش آماده شود.


این بازیگر در پاسخ به اینکه آیا برای نوروز برنامه خاصی دارد گفت: امسال با توجه به اینکه مشغول بازی در سریال « در جستجوی آرامش» هستم ، برنامه خاصی ندارم زیرا تمام ایام نوروز را سر فیلمبرداری هستم.

میرامینی در پایان صحبت های خود سال نو را به تمامی مردم عزیز تبریک گفت و امیدوار بود مردم سالی خوب توام با عشق، محبت و سلامتی پیش رو داشته باشند، سالی که اتفاقات بد سال 95 را جبران کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدیث میر امینی امسال عید «در جستجوی آرامش» است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..