تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5کشته و زخمی در تصادف برخورد خودروی سواری با تیر برق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رییس پلیس راه استان گفت : درساعت ۰۰۳۰ بامداد  امروز یک دستگاه سواری پراید که از سمت لاهیجان به لنگرود در حال حرکت بود به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر اصلی منحرف و پس از خروج از حریم راه با تیر چراغ برق برخورد می‌نماید .

سرهنگ حسین محمد پور افزود: دو  نفر از سرنشین خودرو به علت شدت صدمات وارده که هر دو مردی (۲۳) و (۲۰) ساله بودند در دم فوت  و سه نفر  دیگر به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

سرهنگ محمد پور در پایان ضمن تاسف به این حادثه ناگوار اشاره داشت :رانندگان حتما در حین رانندگی خصوصا در مواقع بارانی  با سرعت مطمئنه تردد کنند تا بتوانند از بروز حوادث احتمالی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5کشته و زخمی در تصادف برخورد خودروی سواری با تیر برق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..