تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت خانواده لوینسون از ایران به دادگاه فدرال آمریکا

اعضای خانواده رابرت لوینسون جاسوس سیا که گفته می شود از 2007 در خاک ایران مفقود شده است روز سه شنبه ضد ایران به دادگاه فدرال آمریکا شکایت کرد.

به تازگی نیز پایگاه اینترنتی نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد: دست‌کم ۷ شهروند آمریکایی در ایران بازداشت هستند. در این میان ۵ نفر از آن‌ها دارای تابعیت آمریکایی و تعدادی نیز پس از اجرایی شدن توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها علیه ایران بنا به دلایل مختلف بازداشت شدند.

نیویورک تایمز در ادامه نوشت: باتوجه به اینکه "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، هیچ تمایلی برای تعامل و انجام مذاکرات با ایران از خود نشان نداده است، وکلای آمریکایی‌های بازداشت شده در ایران نگران هستند سرنوشت این افراد در دوران ریاست جمهوری ترامپ چه خواهد بود و اساسا ترامپ چه برنامه‌ای برای آزاد کردن آن‌ها دارد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت خانواده لوینسون از ایران به دادگاه فدرال آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..