تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واعظی: پیامک ارسالی از سوی رئیس جمهور رایگان است

واعظی: پیامک ارسالی از سوی رئیس جمهور رایگان است

وزیر ارتباطات گفت: برای ارسال پیامک از سوی رییس جمهوری هیچ هزینه‌ای به دولت تحمیل نخواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، وزیر ارتباطات گفت: برای ارسال پیامک از سوی رییس جمهوری هیچ هزینه‌ای به دولت تحمیل نخواهد شد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ارسال پیامک نوروزی رییس جمهوری در عید نوروز گفت: از همان ابتدا اپراتورها پیشنهادشان این بود که رییس جمهوری می‌تواند از این طریق بدون هزینه به مردم پیامک ارسال کند که آقای روحانی نیز قبول کردند.
او ادامه داد: برای ارسال این گونه پیامک‌ها هیچ هزینه‌ای به دولت تحمیل نخواهد شد.
واعظی تاکید کرد: اپراتورها در کشورمان و در همه جای دنیا این امکان را دارند که در مواردی که تایید شده از جمله ارسال پیامک از سوی رییس جمهوری، هزینه ای به دولت متحمل نشود.

نسیم

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واعظی: پیامک ارسالی از سوی رئیس جمهور رایگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..