تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش «اف بی آی» تاثیری بر رابطه روسیه و آمریکا ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت که زمزمه هایی که اخیرا در کنگره آمریکا پس از ارائه گزارش اف بی آی آمریکا در مورد تاثیرگذاری روسیه در انتخابات آمریکا ایجاد شده است، بعید است بتواند بر توسعه روابط بین آمریکا و روسیه تاثیر بگذارد.

پسکوف در پاسخ به این که آیا پس از اظهارات اخیر نمایندگان کنگره رابطه دو کشور سخت خواهد شد یا نه گفت: بعید است که این اظهارات سهم زیادی در تیره کردن روابط بین مسکو و واشنگتن داشته باشد.

پسکوف در واکنش به این اظهار نظر که کرملین «دونالد ترامپ» را فردی ناامید برای پست ریاست جمهوری آمریکا می دانست، گفت: ما اصلا چنین اظهار نظری نداشته ایم.

وی در ادامه افزود که این مسائل، موضوعات داخلی آمریکاست و انجام این بحث ها برای ما سودی ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش «اف بی آی» تاثیری بر رابطه روسیه و آمریکا ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..