تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عابدينى: فوتبال سال سختى را از لحاظ اقتصادى پشت سر گذاشت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امير عابدينى در روزهاى پايانى سال ٩٥ درباره مسائل مختلف از جمله عملكرد فوتبال، اتفاقات مهم ورزشى و خاطرات خود در ايام عيد مطالبى مطرح كرد كه در نوع خود جالب توجه است.  
 
عملكرد فوتبال در سال ٩٥ چطور ارزيابى مى كنيد؟ امسال اكثر تيمها در رده هاى ملى و باشگاهى درگير مسابقات آسيايى و انتخابى جام جهانى بودند كه خوشبختانه شاهد موفقيت در رده هاى ملى و باشگاهى بوديم.  
 
وى در ادامه عنوان كرد: همچنين فوتبال در رده هاى ملى سال سختى از لحاظ اقتصادى پشت سر گذاشته است. مسئولان فدراسيون فوتبال و باشگاه ها تمام تلاش خود را مى كنند تا به در آمد زايى در فوتبال رونق ببخشند.  
 
عابدينى تصريح كرد: به هر حال تمام تلاشمان را مى كنيم تا در سال آينده با تعامل هاى بيشتر با برندهاى معروف و حاميان مالى در آمد زايى كنيم تا مشكلات مالى تيم ها در رده هاى ملى و باشگاهى برطرف شود.  
 
مدير عامل سابق باشگاه پرسپوليس درباره طرح پرداخت بدهى هاى پرسپوليس از طريق كمك هاى مردمى گفت: اميدوارم سال ٩٦ تكليف دو باشگاه استقلال و پرسپوليس از لحاظ مالكيت مشخص شود و اين دو باشگاه به بخش خصوصى واگذار شود. اگر مديريت اين دو باشگاه به بخش خصوصى داده شود در آن صورت مشكلات سرخابى ها برطرف مى شود.  
 
وى در ادامه عنوان كرد: طاهرى خيلى صبر و حوصله به خرج داد تا به طور مستقيم از مردم درخواست كمك مالى نكند اما در نهايت مجبور شد كه از هواداران كمك بگيرد.  
 
عابدينى درباره اوضاع و احوالش در سال ٩٥ بيان كرد: من هم همانند ديگر مديران ورزشى فراز و نشيب زيادى داشتم. گام بلند تيم ملى براى صعود به جام جهانى، شروع خوب تيم هاى باشگاهى در ليگ قهرمانان آسيا، موفقيت تيم هاى ملى جوانان و نوجوانان در آسيا نشان مى دهد كه فوتبال ما در حال پيشرفت است و اين اتفاقات خوب باعث خوشحالى ام در سال ٩٥ شده است.  
 
سرپرست كميته اقتصادى فوتبال درباره اتفاقات مهم ورزشى در سال ٩٥ تصريح كرد:  
 
درخشش تيم ملى و نمايندگان باشگاهى در انتخابى جام جهانى و ليگ قهرمانان آسيا، تاكنيك پذيرى بازيكنان در ليگ برتر، پويايى در بازيهاى ليگ برتر، پيشرفت در داورى و ارتقا سطح كيفى مربيان از جمله اتفاقات مهم فوتبال كشورمان در سال ٩٥ بود. 
 
همچنين يكى از شبهاى به ياد ماندنى براى من در سال ٩٥ پيروزى ٦ بر يك بارسلونا برابر پارى سن ژرمن بود كه در يك قرن اخير شاهد معجزه در فوتبال بوديم.  
 
عابدينى درباره اختلافات كى روش و برانكو در سال ٩٥ تصريح كرد: اين اتفاقات در فوتبال زياد رخ مى دهد كه يك مربى از انتقادات همكار خود ناراحت مى شود و كى روش هم از لغو اردوها و برنامه هاى تيم ملى گلايه مند بود و همين موضوع باعث شد كه با برانكو اختلاف پيدا كند. به هر حال سوتفاهمات ميان دو مربى حل شده است و بازيكنان پرسپوليس هم به تيم ملى دعوت مى شوند.  
 
مدير عامل سابق پرسپوليس درباره ويژگيهاى سال خروس عنوان كرد: خروس نماد غيرت و جسور بودن است و افراد در سال ٩٦با غيرت مى شوند. همچنين خوش به حال فرانسوى ها است كه امسال به نام خروس است.  
 
عابدينى درباره خاطراتش از ايام عيد گفت: خاطرات زيادى از عيد دارم اما حضور در منطقه نظامى در زمان جنگ و همراهى با رزمندگان زيباترين خاطره ام از نوروز است. به هر حال نوروز آغاز شكوفايى و طراوت است و إنسانها بايد از زندگى لذت ببرند و از كار و تلاش دست برندارند. 

وى درباره دروغ سيزده بدرى بيان كرد: به نظرم كفاشيان رئيس فيفا مى شود و با خنده هايش فوتبال جهان را اداره مى كند.  
 
عابدينى در پايان درباره آرزويش در لحظه سال تحويل خاطر نشان كرد: سلامتى و شفاى عاجل بيماران آرزويم در لحظه سال تحويل است و اميدوارم همه به آرزوهاى خود در سال ٩٦ برسند.  
 
انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عابدينى: فوتبال سال سختى را از لحاظ اقتصادى پشت سر گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..