تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه پایبندی کامل دولت به توافق/ آمانو: ایران دو بار تا مرز نقض برجام پیش رفت!

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه اختصاصی با روزنامه وال‌استریت ژورنال مدعی شد: ایران طی سال گذشته، دو بار به نقض تعهداتش از طریق تولید آب سنگین نزدیک شد.

فارس نوشت: یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه اختصاصی با روزنامه وال‌استریت ژورنال مدعی شد: ایران طی سال گذشته، دو بار به نقض تعهداتش از طریق تولید آب سنگین نزدیک شد.

به گفته آقای آمانو، اگر خریداران آب سنگین در آمریکا و کشورهای دیگر حاضر به خرید آب سنگین از ایران نشوند، ایران سقف 130 متریک تن آب سنگین بر اساس برجام را نقض می‌کند.

وی افزود: ایران ظرفیت تولید 15 متریک تن آب سنگین در سال را حفظ کرده و مدعی شد این خطر وجود دارد که این امر به نقض تعهدات ایران در آینده بیانجامد.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین تصریح کرد: اگر ایران به تولید آب سنگین ادامه دهد، رسیدن مجدد ذخایر این کشور به آستانه 130 تن دیر یا زود اتفاق می‌افتد.

آقای آمانو در خصوص اینکه آیا با کره شمالی نیز می‌توان توافقی همچون برجام منعقد کرد اظهار داشت: «شرایط کره شمالی بسیار متفاوت است. باید از انجام مقایسه‌های سهل‌انگارانه پرهیز کرد.»

مدیر کل آژانس در این مصاحبه بار دیگر تاکید کرده است که ایران تاکنون به توافق هسته ای وین پایبند بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه پایبندی کامل دولت به توافق/ آمانو: ایران دو بار تا مرز نقض برجام پیش رفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..