تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافران سالمند و رعایت این نکات کلیدی

افراد سالمند، دارای تجربه ها و دانش ارزشمندی در سفر کردن هستند که همیشه نیاز مند تجربه های آنها هستیم. اما شاید گاهی در مورد سلامتی خود کم لطفی می کنند و زیاد مراقب خود نباشند. بهتر است حتما این نکات را در طول سفر خود رعایت کنند.

دریافت بیمه
در حالی که بیمه سفر برای افراد در هر سنی مهم است، اما برای افراد سالمند در معرض بیماری و خطر بیشتری هستند، ضروری است.هیچ چیز نمی تواند بدتر از ابتلا به بیماری، آسیب دیدن و یا تمام شدن داروهای ضروری در یک کشور خارجی باشد. اما با داشتن بیمه این رنج قابل تحمل تر می شود.

مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت

غیبت خود را تبلیغ نکنید
هرچند مسافران فکر می کنند که هتل ها کاملا امن هستند اما باید بدانید که در هرجایی امکان رفت و آمد هر انسانی وجود دارد. مسافران مسن به محافظت از اموال خود باید بیشتر توجه کنند. در هتل نباید کاری انجام دهید تا دیگران به راحتی متوجه شوند که شما در اتاقتان حضور ندارید.هنگامی که در اتاقتان هستید، از زنجیر محافظتی در استفاده کنید و سعی کنید اتاقی در نزدیکی آسانسور بگیرید. در سفر سعی کنید وسایل با ارزشی چون: جواهرات، دوربین گران قیمت، ساعت طلا و مواردی مانند این را نبرید.زیرا افراد پیر آسیب پذیر تر هستند و طعمه مناسب تری برای دزدان.یک دوربین کوچک و تلفن همراهی ساده می تواند برای شما کافی باشد.

مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت

به آنچه که می خورید دقت داشته باشید
مسافران سالمند اغلب دارای رژیم های غذایی هستند. ممکن است بگویند می خواهیم رژیم را در روزهایی که دور از خانه هستیم فراموش کنیم اما اینکار میتواند عواقب نامطلوبی داشته باشد. باید به این مورد که برخی داروها با برخی غذا هیچ تعاملی ندارد هم توجه کنید. قبل از سفر با پزشک خود مشورت کنید تا بدانید نی توانید از غذاهای معروف مقصد استفاده کنید یا خیر؟

مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت

داروهای خود را فراموش نکنید
پزشکان می گویند که همان اندازه که مراقبت از پول و گذرنامه برای سالمندان مهم است، توجه به داروهایشان هم حائز اهمیت است.
قبل از راه افتادن از وجود داروها در ساکتان مطمئن شوید. داروی اضافی همراه خود داشته باشید که اگر سفرتان به طول انجامید با مشکل مواجه نشوید. یک مقاله با عنوان داروهای ضروری تهیه و همراه خود ببرید. نام داروها را با زبان مقصدی که به آن سفر می کنید هم بنویسید.

مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت مصرف دارو در مسافرت مسافران سالمند مراقبت از سالمندان در مسافرت

دیگران را در جریان قرار دهید
اگر به سفر انفرادی می روید، اعضای خانوادتان را از برنامه ی سفرتان به درستی مطلع کنید.در هتل نیز به کارکنان مورد اطمینان بگویید که به کجا می روید و چه زمانی باز خواهید گشت. همیشه در دسترس باشید. به محض ورود به کشورهای خارجی، یک سیم کارت بین المللی خریداری کرده و با خانواده در تماس باشید.

کوله پشتی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافران سالمند و رعایت این نکات کلیدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..