تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت در رئال مادرید به خاطر ویروس فیفا

چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 00:422017-03-21فرهنگي

رئال مادرید به طور متوسط در هر وقفه از بازی های ملی که به ویروس فیفا معروف است، دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست می دهد.

- - با اتمام هفته 28 لالیگا، این رقابت ها به دلیل در پیش بودن بازی های ملی تعطیل شده و از دو هفته دیگر از سر گرفته می شود.

رئال مادرید، صدرنشین فعلی لالیگا مثل همیشه ملی پوشان زیادی دارد و این مساله معمولا دردسرهای خاص خود را به همراه دارد.

در چند سال اخیر رئال مادرید طبق آمار، در وقفه بازی های ملی دو بازیکن خود را به طور متوسط به دلیل مصدومیت از دست می دهد و همین مساله، بیم مربیان این باشگاه را به دنبال داشته است؛ چرا که در حساس ترین مقطع فصل هستیم و مصدومیت چند ستاره رئال واقعا معضل بزرگی محسوب می شود.

رئال در یک ماه آینده بازی های حساسی مقابل اتلتیکو، بایرن و براسا پیش رو دارد و غیبت یکی دو بازیکن ارزشمند این تیم بی شک تعیین کننده خواهد بود.

به همین منظور مدیران رئال با مسئولان تیم های ملی فرانسه، آلمان، اسپانیا، برزیل، ولز، کلمبیا،کرواسی و پرتغال صحبت کرده و از انها خواسته اند تا در استفاده از ملی پوشان شان، مدیریت بهتری به خرج دهند.

این امر برای اروپایی ها ساده تر است چرا که از دو بازی پیش روی آنها، تنها اولین مسابقه در چارچوب مقدماتی جام جهانی روسیه است و دومین بازی صرفا دوستانه خواهد بود ولی دو بازی تیم های آمریکای جنوبی، کاملا جدی و از چارچوب مقدماتی جام جهانی روسیه است.

جالب اینکه واران و په په، دو بازیکن مصدوم رئال نیز به اردوی تیم های فرانسه و پرتغال دعوت شده اند که این در نوع خود تعجب برانگیز است.


کلید واژه ها: بازی - رئال مادرید - مقدماتی جام جهانی - رئال - مادرید - جام جهانی - فرانسه - پرتغال - لالیگا - روسیه - ویروس - تیم های ملی - جهانی - فیفا - اروپایی - مسئولان - مدیران - مسابقه - مدیریت - تعطیل - بایرن - معروف - همیشه - ستاره - آینده - اولین - همراه - معضل - جالب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت در رئال مادرید به خاطر ویروس فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..