تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورد عجیب په په در رئال مادرید

چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 00:422017-03-21فرهنگي

په په، مدافع پرتغالی رئال یکی از عجیب ترین فصول دوران فوتبالش را پشت سر می گذارد.

- - مدافع ارزشمند پرتغالی که در تیم منتخب یورو 2016 نیز قرار گرفت، آخرین فصل حضورش در رئال را سپری می کند و فصل بعد به احتمال زیاد راهی سوپرلیگ چین خواهد شد.

در واقع په په پس از 10 سال رئال را ترک خواهد کرد تا سال های پایانی فوتبال خود را در چین پشت سر بگذارد.

په په در این فصل تنها توانسته دو بازی متوالی برای رئال انجام دهد(برابر ایبار و بتیس) و در دیگر مواقع یا مصدوم بوده یا زیدان به وی میدان نداده است.

او پس از پیروزی 1-3 رئال در زمین ناپولی، در دو بازی اخیر بتیس و بیلبائو به دلیل آنچه مصدومیت عنوان شد، حضور نداشت ولی به اردوی تیم ملی پرتغال دعوت شده و امروز بدون هیچ مشکلی تمرین کرد.

مدافعی که تمام روزهای گذشته به دلیل مصدومیت با رئال تمرین نکرده بود، امروز هیچ مشکلی برای تمرین کردن در اردوی تیم ملی پرتغال نداشت و کاملا آماده حضور برابر مجارستان است.

په په در این فصل 1284 دقیقه برای رئال بازی کرده و با او کهکشانی ها 16 گل دریافت کرده اند؛ یعنی هر 80 دقیقه یک گل.

په په هر بار که در میدان بوده، خط دفاع رئال صلابت بالایی از خود نشان داده است.

رئال برای جانشینی او در فصل آینده روی فیلیپه از پورتو دیدگاه مثبت دارد؛ ضمن اینکه وایه خو نیز از آینتراخت فرانکفورت به رئال باز خواهد گشت.


کلید واژه ها: رئال - اردوی تیم ملی - پرتغال - آینتراخت فرانکفورت - مدافع - تیم ملی - بازی - فوتبال - رئال مادرید - امروز - عجیب ترین - عجیب - مجارستان - بیلبائو - یورو 2016 - مادرید - زیدان - آینده - یورو - زمین - نشان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورد عجیب په په در رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..