تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاش شدن تصاویر هدفون AKG سامسونگ گلکسی S8

تا امروز چندین تصویر از ایرفون‌های AKG به بیرون درز کرده که گفته می‌شود همراه با گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس عرضه خواهد شد. امروز تصاویر واقعی از این ایرفون در اینترنت منتشر شده که شباهت زیادی به دو افشاگری‌ اخیر دارد.

در این تصاویر یک هدفون با طراحی زیبا و رنگ مشکی با کابل بافته شده را می‌توان دید. اضافه شدن کابل بافتی را می‌توان یک حرکت مثبت تلقی کرد چراکه هدفون‌های عرضه شده با پرچمداران گذشته سامسونگ همگی کابل پلاستیکی داشتند. مسلما هم‌اکنون نمی‌توان در رابطه با کیفیت صوتی این محصول قضاوت کرد ولی باتوجه به سازنده معتبر آن، کیفیت بهتری را نسبت به نسل‌های گذشته از این ایرفون انتظار داریم.

براساس گزارشات بی‌شماری که از چندین ماه گذشته منتشر شده‌اند، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به نمایشگرهای 5.8 و 6.2 اینچی مجهز هستند. هر دو دارای نمایشگر خمیده بوده که نتیجه آن کاهش اندازه کلی دستگاه خواهد بود. چیپ‌ست کوالکام اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی مشخصات اصلی این دو مدل را تشکیل می‌دهند. همانند پرچمداران سال گذشته سامسونگ یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge، دو دستگاه جدید نیز از استاندارد IP68 بهره خواهند برد که باعث مقاومت آن‌ها در برابر آب و گرد و غبار می‌شود. گفته می‌شود که این دو پرچمدار همانند گلکسی نوت 7 به اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهند شد که البته عملکرد آن‌ نسبت به نسل قبلی با بهبود همراه است. در نهایت محصول جدید این غول تکنولوژی کره‌ای به دستیار شخصی Bixby مجهز خواهد شد.

براساس اعلام سامسونگ در گذشته، پرچمدار آینده این شرکت در مراسمی در تاریخ 29 مارس و شهر نیویورک در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاش شدن تصاویر هدفون AKG سامسونگ گلکسی S8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..