تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف در نخستین روز از بهار در آذربایجان غربی

به گزارش ایرنا، بارش برف در شهرستان تکاب موجب کندی تردد در راه های دسترسی این شهر شده است.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تکاب با اشاره به کولاک شدید در محورهای مواصلاتی تکاب گفت: اکنون لغزنده بودن جاده تکاب -ایرانخواه و گردنه مائین بلاغ در جاده تکاب -شاهیندژ، تردد خودروها را با مشکل مواجه کرده است.
حبیب الله شیوخی افزود: تردد در جاده های بین شهری تکاب بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و رانندگان به طور حتم از لوازم ایمنی مناسب استفاده کنند.
وی اظهار کرد: مسافران نوروزی در صورت نبود ضرورت ،امشب و فردا از تردد در جاده های تکاب خودداری کنند.
وی بیان کرد: مسافرانی که قصد تردد در جاده های شهری تکاب را دارند پیش از عزیمت، از وضع جاده ها مطلع شوند و به هشدارهای راهداری توجه کنند.
وی گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی، بارش برف در 2 روز آینده در شهرستان تکاب ادامه خواهد داشت.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی در منطقه ای سردسیر و کوهستانی واقع شده است.
شبد*7514/3093*9122*خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف در نخستین روز از بهار در آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..