تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رودخانه سر ریز شده تنگوئیه به نجف‌شهر رسید/ نجات جان یک خانواده چهار نفره در مسیر عبور رودخانه

محسن آرش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سیرجان اظهار داشت: رودخانه سرریز شده تنگوئیه به نجف‌شهر سیرجان  رسیده اما جای نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه با توجه به مویرگی شدن جریان آب و پخش آن در منطقه خطری کسی را تهدید نمی‌کند گفت: اما ساکنین این منطقه باید ضمن هوشیاری کامل از هر گونه تغییر در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

معاون ستاد مدیریت بحران شهرستان سیرجان افزود: ساعتی پیش نیروهای آتش نشانی سیرجان جان 4 نفر از یک خانواده که قصد عبور از عرض این رودخانه را داشتند نجات دادند.

وی خاطر‌نشان کرد: این خانواده با یک دستگاه وانت قصد عبور از رودخانه تنگوییه را داشتند که به دلیل شدت جریان آب در بستر رودخانه گیر افتاده بودند.

آرش با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشان پس از ساعت‌ها تلاش موفق شدند جان این 4 نفر را نجات دهند گفت: به دلیل شدت جریان آب ماشین وانت و یک دستگاه بولدوزر که برای نجات آمده بود در رودخانه ماندند.

معاون ستاد مدیریت بحران شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه مسئولان ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل حادثه دارند تصریح کرد: پس از سرریز سد تنگوییه، هم اکنون رودخانه؛ منطقه کهن‌شهر، امامزاده علی و نجف‌شهر را در بر گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رودخانه سر ریز شده تنگوئیه به نجف‌شهر رسید/ نجات جان یک خانواده چهار نفره در مسیر عبور رودخانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..