تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت و آسایش ملت ایران خانواده شهدا را خوشحال می‌کند/ضرورت آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار

به گزارش خبرگزاری تسنی از اهواز، خانم غوابش در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به ویژگی‌های همسر شهیدش اظهار داشت: شهید اصل غوابش یک  فرد متدین، فعال، ولایتمدار و اهل بیتی بود.

وی به برخی تاکیدات شهید عبدالکریم اصل غوابش اشاره و عنوان کرد: شهید غوابش همیشه می‌گفت اگر کسی ولایتمدار و اهل بیتی نباشد نمی‌تواند مدافع اسلام، مسلمانان و ایران باشد.

همسر شهید عبدالکریم اصل غوابش بیان کرد: این شهید در پادگان حضرت حجت(عج) مشغول به کار بوده و در زمینه‌های مختلف زرهی، فرهنگی، حوزه نمایندگی و در همه حوزه‌ها اشتغال داشتند و هنرمند بود.

وی با بیان اینکه شهید اصل غوابش فردی مذهبی بود که در محله خودمان بانی مسجد و هیئت عزاداری و زنجیرزنی را نیز تشکیل داد، گفت: شهید اصل غوابش برای جامعه و محله همیشه مفید بوده و در زمان جنگ نیز از سن 16 سالگی حضور داشته و مبارزه کرد و در نهایت هم از ناحیه پا مصدوم و به درجه جانبازی نائل شد.

این همسر شهید یادآور شد: شهید اصل غوابش بعد از پایان جنگ نیز سال‌ها در سپاه خدمت کرد و همیشه بیان می‌کرد که «در هر قسمتی که باشم کارم را به درستی انجام می‌دهم».

وی تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند که دفاع از ایران و اسلام به مرز ما ختم نمی‌شود و هرجایی که اسلام و مسلمانان درخطر باشد و نیاز هم باشد، ما هم آنجا هستیم، شهید اصل غوابش بر اساس این فرموده رهبری انقلاب و برای همین هدف به سوریه رفتند.

اصل غوابش در ادامه به برخی دیگر از ویژگی‌های همسر شهیدش اشاره کرد و ادامه داد: این شهید در زمینه زرهی مهارت زیادی داشت و در سوسیه خدمات زیادی در حوزه تخصص خود انجام داد.

وی اظهار داشت: این هدف باعث شد تا از جان و خانواده خود بگذرد تا امنیت را به ایران و ایرانی هدیه کند و تاکید می‌کنم که شهید اصل غوابش چنین هدفی داشت.

این همسر شهید در ادامه به بیان برخی از سخنان و تاکیدات شهید در منزل پرداخت و گفت: ایشان همیشه صحبت از ایثار، جهاد، شهادت و رهبری داشت و به فرزندان توصیه می کرد که مدافع ولایت و ایران و در عین حال انقلابی‌وار باشند.

وی با اشاره به زمان شنیدن خبر شهادت همسرش یادآور شد: وقتی که به شهادت رسید برای ما دو جنبه خوشحالی و ناراحتی داشت؛ خوشحال از اینکه به هدف خدمت کردن به اسلام رسیده و ناراحت از اینکه همسر و پدری دلسوز و مهربان از بین ما رفت.

اصل غوابش با تاکید بر اینکه وقتی می‌بینیم مردم ایران در امنیت کامل هستند خوشحال و مسرور هستیم، عنوان کرد: تمام  زنان و مردانی که برای بازدید از مناطق عملیاتی خوزستان از سراسر کشور به استان ما می‌آیند این را بدانند که چه رشادت‌ها و تلاش‌هایی انجام و چه خون‌های پاکی ریخته شده تا این آزادی و امنیت برای مردم ایران فراهم شود.

وی با اشاره به حضور راهیان نور در خوزستان گفت: فرهنگ راهیان نور و آوردن نسل های دوم، سوم و چهارم به مناطق عملیاتی بسیار خوب و زیباست تا آنها را با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در راه خدا آشنا کنیم.

همسر شهید عبدالکریم اصل غوابش با یادآوری این نکته که باید این آزادگی و مردانگی را به نسل‌های آینده منتقل کنیم، تاکید کرد: آنها باید بدانند با چه تلاش‌هایی ایران امروز به این نقطه رسیده که همه دنیا از آن صحبت می‌کنند و از او حساب می‌برند.

به گزارش تسنیم، شهید عبدالکریم اصل‌غوابش از شهدای مدافع حرم خوزستان و اهواز در سال 1348 به دنیا آمد و در تاریخ 19 تیرماه سال 1394 در روز قدس و ماه رمضان در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) در سوریه شهید شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت و آسایش ملت ایران خانواده شهدا را خوشحال می‌کند/ضرورت آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..