تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف در گردنه «زالیان» بروجرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر شامگاه سه شنبه با اشاره به بارش برف در گردنه زالیان در محور بروجرد - اراک اظهار داشت: بارش برف در این گردنه همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: با وجود بارش برف اما محورها باز  بوده و تردد در حالت عادی جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان همچنین از بارش برف در گردنه گشور محور نورآباد - هرسین و در گردنه سرکشتی شهرستان دلفان خبر داد و افزود: برف روبی راه های روستایی شهرستان الیگودرز نیز انجام شده است.

زندی فر ادامه داد: لکه گیری راه های اصلی حوزه شهرستان دورود و پرکردن عبورهای عرضی کابل روشنایی جدید، شستشوی تابلو های حوزه راه های شهرستان دورود، خط کشی بزرگراه پلیس راه - عزیز آباد، نصب تابلوهای گردشگری حوزه شهرستان دورود و ... را از جمله اقدامات پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برشمرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف در گردنه «زالیان» بروجرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..