تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام‌نویسی 1053 نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ محمد احمدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در رشت با اشاره به نام‌نویسی یک‌هزار و 53 نفر در دومین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در گیلان گفت: تعداد 162 نفر در شهرها و 891 نفر در روستاها نام‌نویسی کردند.

وی شهرستان‌های رشت، رودسر، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه و لنگرود را دارای بیشترین ثبت‌نام‌ها در دومین روز از نام‌نویسی انتخابات شوراهای شهر و روستا در گیلان عنوان کرد و افزود: در مجموع 67 نفر زن و 986 نفر مرد ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه با ازدحام نام‌نویسی در روزهای پایانی ثبت‌نام مواجه می‌شویم، گفت: داوطلبان نام‌نویسی را به روز پایانی موکول نکنند ضمن اینکه داشتن مدارک کامل شرط نام‌نویسی قطعی داوطلبان است.

احمدی‌پور تصریح کرد: برخی از افراد تعهد کردند گواهی سوء پیشینه خود را ارائه کنند و ثبت‌نام آنها تا ارائه این گواهی قطعی نیست و لازم است پیگیری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام‌نویسی 1053 نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..