تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش نخستین برف بهاری در گیلان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در نخستین روز از سال نو بارش برف ارتفاعات گیلان از جمله حیران آستارا را سفیدپوش کرد و طبق پیش‌بینی هواشناسی، بارش‌ها همچنان ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی گیلان به خبرنگار باشگاه گفت: آسمان گیلان ابری و مه‌آلود بوده و این سامانه ناپایداری در ارتفاعات به صورت بارش برف است و امروز در جلگه هوا ابری تا قسمتی ابری و دمای رشت 11 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.

سمانه نگاه، بارش‌ها در ارتفاعات را همراه با بارش برف و جلگه نیز بارانی پیش‌بینی کرد و تصریح کرد: این شرایط ناپایداری تا پایان هفته جاری در گیلان استقرار دارد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش نخستین برف بهاری در گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..