تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعمال ممنوعیت جدید پروازی برای مسافران 6 کشور مسلمان عازم انگلیس

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، پس از آنکه دولت آمریکا وارد کردن دستگاههای الکترونیک بزرگتر از تلفن همراه هوشمند معمولی به داخل هواییماها به مقصد این کشور از شش کشور مسلمان را ممنوع اعلام کرد دولت لندن نیز با صدور بخشنامه ای از مسافرانی که از شش کشور مذکور مستقیما وارد انگلیس می شوند خواست از آوردن لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه بزرگ به داخل هواپیماهای عازم این کشور خودداری کنند.

سخنگوی دولت انگلیس اعلام کرد لندن نیز مانند واشنگتن همراه داشتن تبلت و تلفن همراه را در داخل هواپیما در پروازهای 14 شرکت هواپیمایی از پنج کشور عربی و ترکیه ممنوع کرد.

سخنگوی دولت انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد ترزا می، نخست وزیر این کشور ریاست چند نشست را به عهده داشت و در این نشست ها تصمیم گرفته شد تدابیر جدیدی در زمینه امنیت هوایی در همه پروازهای مستقیم از کشورهای تونس، مصر، لبنان، اردن، عربستان سعودی و ترکیه به مقصد انگلیس اجرا شود.

در بیانیه سخنگوی دولت انگلیس همچنین آمده است براساس بخشنامه جدید، آوردن هر گونه لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی تلفن همراه با طول آن از 16 سانتیمتر و عرض آن از 9.3 سانتیمتر و ضخامت آن از 1.5 سانتیمتر به داخل هواپیما برای مسافرانی که از شش کشور اسلامی مذکور عازم انگلیس هستند ممنوع خواهد بود.

این بیانیه دولت انگلیس پس از آن، صادر شد که وزارت امنیت ملی و سرپرست امنیت حمل و نقل آمریکا امروز سه شنبه با صدور بخشنامه ای از خطوط هوایی خارجی خواست تا به مسافرانی که از 8 کشور خاورمیانه و آفریقا قصد سفر به آمریکا را دارند، اجازه حمل لپ تاپ، تبلت ها و هرگونه وسیله الکترونیکی بزرگ تر از تلفن های همراه هوشمند را به هواپیماها ندهند.

یک مقام آمریکایی در این باره ادعا کرده است که براساس اطلاعات امنیتی به دست آمده، تروریست ها همچنان پروازهای تجاری و مسافرتی را به عنوان اهداف اصلی حملات تروریستی خود در نظر دارند و به دنبال شیوه های ابداعی برای اجرای این گونه عملیات هستند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعمال ممنوعیت جدید پروازی برای مسافران 6 کشور مسلمان عازم انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..