تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین دفاتر پلیس + 10 برای ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به داوطلبان انتخابات شوراها

 حسین مطلبی نژاد در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: با همکاری نیروی انتظامی دفاتر کشیک پلیس + 10 برقرار است که فهرست آن در سامانه اینترنتی فرمانداری تهران قرار دارد و داوطلبان با کسب اطلاعات از این طریق می توانند برای گرفتن گواهی عدم سوءپیشینه اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به آمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای تهران در دوره پیش گفت: در دوره چهارم انتخابات شوراها 1958 داوطلب از این حوزه انتخابیه نام نویسی کردند و پیش بینی ما این است که آمار داوطلبان این دوره از انتخابات به حدود 2500 نفر افزایش یابد.

مطلبی نژاد افزود: در دو روز نخست نام نویسی، بیش از 10 درصد از آمار قابل پیش بینی برای داوطلبان این دوره از انتخابات ثبت نام کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین دفاتر پلیس + 10 برای ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به داوطلبان انتخابات شوراها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..