تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کره شمالی آمادگی کامل برای رویارویی نظامی با آمریکا را دارد

به گزارش میزان، کره‌شمالی در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا هشدار داد که کره شمالی آمادگی رویارویی کامل با هر تهاجم نظامی را دارد.

خبرگزاری دولتی کره شمالی «KCNA» به نقل از مقامات وزارت خارجه این کشور گزارش داد که پیونگ یانگ اراده و توانایی لازم برای رویارویی با هر جنگی که آمریکا برپا کند دارد.

این گزارش به نقل از مقامات کره شمالی می‌افزاید که برنامه‌ای هسته‌ای پیونگ یانگ هم‌اکنون به نیروی بازدارنده قابل اتکایی تبدیل شده که می‌توان با آن از خاک کره شمالی در برابر هر تهاجمی دفاع کرد.

رکس تیلرسون که اخیرا برای رایزنی درباره برنامه موشکی کره شمالی راهی ژاپن، کره جنوبی و چین شده بود در نشست مطبوعاتی در سئول رویکردی تهاجمی‌تری در خصوص برنامه موشکی و هسته‌ای کره شمالی به نمایش گذاشت.

رکس تیلرسون  در پاسخ به احتمال استفاده از نیروی نظامی برای برخورد با کره شمالی اظهار کرد که همه گزینه‌ها روی میز آمریکاست.

وی افزود که آمریکا تمایلی به استفاده از نیروی نظامی ندارد اما اگر اقدامات پیونگ یانگ کره  جنوبی یا نیروهای نظامی آمریکا در این کشور را تهدید کند آنگاه آمریکا پاسخ مناسبی خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کره شمالی آمادگی کامل برای رویارویی نظامی با آمریکا را دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..