تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر پستی کی روش بخواهد، بازی می کنم

هر پستی کی روش بخواهد، بازی می کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طارمی در پایان جلسه تمرینی امشب تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: عید نوروز را به تمام هموطنان تبریک می‌گویم. امیدوارم بازی خوبی مقابل قطر انجام دهیم و با پیروزی در این دیدار راه خود را برای صعود به جام جهانی هموار کنیم.
 
وی درمورد حضور تماشاگران ایرانی در تمرین تیم ملی بیان کرد: آنها لطف داشتند. ایرانی‌ها همواره پشتیبان تیم ملی هستند و امیدواریم در بازی با قطر هم، تعداد بیشتری از تماشاگران ایرانی برای به ورزشگاه بیایند تا با کمک آنها موفق به کسب پیروزی شویم.  
 
طارمی درمورد گل نزدن خود در بازی های اخیر تیم ملی گفت: ابتدا مهاجم بودم اما اکنون در پست وینگر راست و چپ بازی می‌کنم و در این وضعیت گلزنی سخت‌تر شده است. با این وجود امیدوارم بتوانم مقابل قطر گلزنی کنم. البته تمام تلاشم ابتدا برتری تیم ملی و سپس گلزنی خودم است.
 
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد این که مقابل قطر در کدام پست به میدان می رود، تصریح کرد: بازی خود را انجام می‌دهم و سرمربی تیم ملی می گوید در کدام پست به میدان بروم. نظر کی‌روش قابل احترام است و هر کجا بخواهد، بازی می‌کنم.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر پستی کی روش بخواهد، بازی می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..