تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد تند و تیز باران کوثری از تلویزیون/ فکری به حال خودتان کنید

انتقاد تند و تیز باران کوثری از تلویزیون/ فکری به حال خودتان کنید

فرهنگ > تلویزیون - پخش تکراری مجموعه «کلاه قرمزی» از شبکه دو واکنش هنرمندان این مجموعه را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از پخش تکراری مجموعه «کلاه قرمزی» که پیش از این خبر پخش سری جدیدش در ایام نوروز 96 اعلام شده بود، احسان کرمی و کاظم سیاحی صداپیشگان این مجموعه در صفحه اینستاگرامشان نسبت به این اقدام شبکه واکنش نشان دادند.

در تازه ترین اتفاق نیز باران کوثری که از مهمانان سری مجموعه های «کلاه قرمزی» در سال های گذشته بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ناراحتی اش را از این اقدام صدا و سیما ابراز کرد.

او در پست تازه اش نوشته: «واقعا ؟! کلاه قرمزى تکرارى ؟! نه آن قدر براى سازندگانش که سازنده یکى از چند برنامه انگشت شمار با کیفیتتان بودند احترام قائل بودید که رضایتشان را جلب کنید و به نمایش بخش هاى جدید راضى شان کنید ، نه براى مردم که شب عید برنامه تکرارى نبینند . این گروه آنقدر هم براى مردم ، هم براى ما که تجربه همکارى باایشان را داشته ایم ، شناخته شده هستند که مطمئن باشیم غیر از حق خود و گروهشان چیز بیشترى نمى خواهند . جناب تلویزیون ! قدرت نمایى مى کنید به مردم و سازندگان برنامه هاى خوبتان ؟ قدرت مال شما ، بودجه تان را خرج برنامه ها و سریال هاى میلیاردى رنگارنگ بى کیفیت کم مخاطب کنید اما بدانید که ملى و مردمى نیستید. چیزى از یاد دنیا و ارزش جناب طهماسب و جبلى وخانواده نازنین کلاه قرمزى و دوستانش پیش ما کم نمى شود ، جایگاهشان از پُست و مسند شما خیلى بالاتر است . فکرى به حال خودتان ، برنامه هایتان و رضایت مردم کنید ، سال به سال دریغ از پارسال ...»

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد تند و تیز باران کوثری از تلویزیون/ فکری به حال خودتان کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..