تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن با حمله نظامی کاری از پیش نخواهد برد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: راهیان نور به عنوان یک منبع عظیم فرهنگی، این ظرفیت را دارد که جوانان جامعه ما را با فرهنگ و آرمان‌های نسل حاضر در دوران دفاع مقدس پیوند دهد و زوایا و حقایق برجسته این رویداد بزرگ تاریخی را برای آنان روشن نماید.

به گزارش انتخاب،امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه حضور در یادمان شهدایی دهلاویه گفت: راهیان نور به عنوان یک منبع عظیم فرهنگی، این ظرفیت را دارد که جوانان جامعه ما را با فرهنگ و آرمان‌های نسل حاضر در دوران دفاع مقدس پیوند دهد و زوایا و حقایق برجسته این رویداد بزرگ تاریخی را برای آنان روشن نماید.

وی افزود: امروز کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد، شرایطی که هجمه‌های خاموش و بی صدای فرهنگی از هر سو، مردم کشورمان به خصوص جوانان را هدف قرار داده است. دشمن دیگر به فکر حمله نظامی نیست، زیرا می‌داند که با حمله نظامی هیچ کاری از پیش نخواهد برد و برعکس حمله نظامی، مردم را متحدتر و منسجم‌تر خواهد کرد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید می‌فرمایند که دشمن از طریق جنگ نرم و جنگ روانی با اختلاف افکنی و نا امید کردن جوانان نسبت به آینده درصدد ایحاد دودستگی و چند دستگی در کشور است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اما در این میان یکی از ارکان اصلی فرهنگ کشور که طی سال‌های گذشته توانسته است دشمنان را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و... ناکام کند. الهام گیری از فرهنگ شهادت و ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در قالب راهیان نور است.

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن با حمله نظامی کاری از پیش نخواهد برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..