تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش سریال دیوار به دیوار نوروز ۹۶ از شبکه سه + بازیگران و داستان

پخش سریال دیوار به دیوار نوروز ۹۶ از شبکه سه + بازیگران و داستان

سریال دیوار به دیوار عید ۹۶ پخش می شود. اسم سریال دیوار به دیوار شبکه سه در ابتدا قرار بود «خانه ما» باشد، اما در لحظه آخر اسم آن تغییر کرد. زمان پخش سریال دیوار به دیوار ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه ۳ است. پورتال وهاران در این مقاله به معرفی کامل سریال دیوار به دیوار سامان مقدم می پردازد.

سریال دیوار به دیوار محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به نویسندگی خشایار الوند تهیه‌کنندگی حمید رحیمی‌ نادی و کارگردانی سامان مقدم در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در ایام نوروز ۹۶ هر شب ساعت ۲۰:۳۵ از شبکه سه سیما پخش می شود.

داستان سریال دیوار به دیوار

سریال دیوار به دیوار مضمونی کمدی دارد و داستان چهار خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند،سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این چهار خانواده هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند …

بازیگران سریال دیوار به دیوار

پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، علی شادمان، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، فرهاد آئیش، رویا تیموریان، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، مجید شهریاری، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری، اشپیتیم آرفی(بازیکن سابق پرسپولیس)

این مجموعه ۶۰ قسمتی همچنان در مرحله تصویربرداری قرار دارد و تاکنون ۵۰ درصد از آن مقابل دوربین رفته است. این سریال باز هم چند بازیگر دیگر خواهد داشت که بزودی و در فواصل تصویربرداری به پروژه می پیوندند.

عوامل سریال دیوار به دیوار

مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی
دستیار دوم کارگردان: یوسف وجدان دوست
دستیار کارگردان: مهشاد فقهایی
جانشین تهیه کننده و مدیر تولید: شهرام دانش پور
سرپرست نویسندگان: خشایار الوند
تدوین: سیامک مهماندوست
مشاور رسانه ای: امین اعتمادی
منشی صحنه: مرجان تاجیک
عکاس: مهراد اصلان زاده
مدیر تصویربرداری: داود رحمانی
مدیر صحنه: احمد عبداللهی
طراح گریم: ایمان امیدواری
طراح صحنه: محسن نصراللهی
طراح لباس: زهره رحمانی
مشاور پروژه: سروش محمد زاده
صدابردار: محمود خرسند
دستیار تولید: مهدی قیومی
دستیار اول صحنه: جواد فاضلی
سرپرست گریم: سیامک احمدی
مدیر تدارکات: سعید سجودی

عکس های سریال دیوار به دیوار

پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان پخش سریال دیوار به دیوار نوروز 96 از شبکه سه + بازیگران و داستان

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش سریال دیوار به دیوار نوروز ۹۶ از شبکه سه + بازیگران و داستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..