تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رؤیای تکفیری‌ها و حامیانشان چگونه در دروازه‌های دمشق بر باد رفت؟ + نقشه

پایتخت سوریه

ارتش سوریه در یک عملیات تمام‌عیار توانست تمام تروریست‌هایی را که به شمال محله جوبر رخنه کرده بودند، بیرون رانده و رؤیای آنها و حامیانشان را در دروازه‌های دمشق بر باد دهد.

ارسال زمانبندی شده: 

سه شنبه, 1 فروردين, 1396 - 19:00

رؤیای تکفیری‌ها و حامیانشان چگونه در دروازه‌های دمشق بر باد رفت؟ + نقشه

به گزارش عمارنامه،  ارتش سوریه موفق شد تمام نقاط اطراف منطقه «المعامل» در شمال محله «جوبر» در شرق پایتخت را که تروریست‌های تکفیری طی دو عملیات انتحاری روز یکشنبه (29 اسفند 955) به آن رخنه کرده بودند،‌ از آنان پس بگیرد.

تروریست‌های باند فیلق الرحمن و جبهه النصره با انجام عملیات‌ انتحاری قصد اشغال این مناطق را داشتند که با واکنش سریع نیروهای ارتش روبه‌رو شدند و آنها توانستند شرکت برق و کارخانه نساجی و ساختمان‌های روبه‌روی کارخانه سیرونیکس و در ادامه تمام میدان العباسیین در جوار محله جوبر را به‌طور کامل از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کنند.

نیروی هوایی سوریه در این عملیات بیشترین نقش را ایفا کرد به‌طوری که جنگنده‌های ارتش بیش از 25 بار استحکامات و تجمعات تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های مرتبط با آن و نیز خطوط کمک‌رسانی به آنها از مناطق «عربین، زملکا و کفربطنا» به‌سمت محله‌های «جوبر و القابون» در شمال شرقی دمشق را به‌شدت بمباران کردند که منجر به هلاکت ده‌ها تروریست شد به‌طوری که منابع رسانه‌‌ای حامی گروه‌های تروریستی به هلاکت دست‌کم 30 تروریست باند موسوم به «هیئة تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) طی 24 ساعت اخیر اعتراف کرده‌اند.

رسانه‌های حامی گروه‌های تروریستی ادعا کرده بودند که این گروه‌ها به قلب پایتخت سوریه رسیده و بر بسیاری از ساختمان‌ها و محله‌ها مسلط شده‌اند، این رسانه‌ها همچنین شایع کرده بودند که تمام وسایل ارتباطی و اینترنت در دمشق قطع شده که منابع سوری بر دروغ بودن این ادعاها و بی‌اساس بودن شایعات مطرح‌شده تأکید و اعلام کردند همه چیز تحت کنترل کامل ارتش است و نیروهای مسلح همچنان به عملیات نظامی خود ادامه می‌دهند.

شهر دمشق شاهد حمله شدیدی بود که از سال 2013 تا کنون شاهد آن نبود، داده‌ها به این اشاره می‌کند که پس از  عملیات نظامی که ارتش سوریه در محله القابون در شمال شرقی پایتخت آغاز کرد،‌ تروریست‌ها خطر را به‌طور جدی احساس کردند، زیرا گذرگاه عبور به غوطه شرقی در معرض تهدید قرار می‌گرفت و آنها گمان می‌کردند که با حمله انتحاری غافلگیرکننده می‌توانند مانع پیشروی ارتش شوند،‌ اما اطلاعات دریافتی تأکید می‌کند که ارتش سوریه همچنان به تحقق اهدافش در شرق و شمال شرقی دمشق ادامه می‌دهد و پاکسازی محله القابون هدف اجتناب‌ناپذیر ارتش است.

در حلب واقع در شمال سوریه هم نیروهای ارتش در ادامه عملیات خود روستای «جنى السلامة» در جنوب شهر «دیرحافر» و روستای «القصیر» را پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی آزاد کردند که به هلاکت شمار زیادی از تکفیری‌ها منجر شد.

 منبع: تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رؤیای تکفیری‌ها و حامیانشان چگونه در دروازه‌های دمشق بر باد رفت؟ + نقشه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..