تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش خبرنگار اعزامی کاپ به قطر/سلفی‌بازی تماشاگران با ملی‌پوشان

هواداران تیم ملی در تمرین امشب استقبال نسبتا خوبی داشتند.

به گزارش کاپ، تیم ملی ایران که خود را آماده بازی روز پنج‌شنبه مقابل قطر می‌کند تمرین امشب خود را از ساعت 19 امشب در زمین تمرینی باشگاه السد قطربرگزار کرد که تمام بازیکنان در آن حضور داشتند. کمتر از 50 نفر تماشاگر ایرانی مقیم قطر از تمرین شاگردان کارلوس کی‌روش استقبال کردند و مشغول تشویق حین برگزاری تمرین بودند که موجب بالا رفتن روحیه آنها شد. بعد از اتمام تمرین هواداران ایران در مقابل درب خروجی بازیکنان تجمع کردند و با آنها سلفی گرفتند که ملی‌پوشان نیز برخورد صمیمانه‌ای با آنها داشتند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش خبرنگار اعزامی کاپ به قطر/سلفی‌بازی تماشاگران با ملی‌پوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..