تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرطان مری در کمین آقایان نسبتا چاق!

سه شنبه، 1 فروردین 1396 ساعت 20:422017-03-21پزشكي

طبق نتایج یک مطالعه جدید، اضافه وزن در دهه 20 زندگی به شکل قابل توجهی ریسک سرطان مری و معده را در سنین بالاتر افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبر ی جامعه خبر ، - طبق نتایج یک مطالعه جدید، اضافه وزن در دهه 20 زندگی به شکل قابل توجهی ریسک سرطان مری و معده را در سنین بالاتر افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه "، محققان موسسه ملی سرطان آمریکا اعلام کردند افراد دارای اضافه وزن در دهه 20 زندگی در مقایسه با افرادی که در طول زندگی شان دارای وزن نرمال هستند، 60 تا 80 درصد در معرض افزایش ریسک ابتلا به سرطان های معده و مری قرار دارند.

همچنین افرادی که تا سن 50 سالگی بیش از 18 کیلوگرم دچار اضافه وزن می شوند ریسک ابتلا به سرطان مری در آنها دو برابر شده و ریسک سرطان معده هم تا حدودی افزایش می یابد.

محققان می گویند افرادی که در دهه 20 سالگی دچار اضافه وزن بوده و تا سن 50 سالگی و بالاتر چاقی می شوند سه برابر بیشتر در معرض ابتلا به سرطان های فوق قرار دارند.

جسیکا پتریک، سرپرست تیم تحقیق،گفته است: این یافته ها بر کنترل وزن در جهت کاهش احتمال ابتلا به سرطان مری و معده تاکید دارد.

گزارش فوق مبتنی بر بررسی داده های بیش از 400 هزار نفر است.


کلید واژه ها: سرطان - اضافه وزن - افزایش - زندگی - دهه 20 - سالگی - گزارش - مطالعه - محققان - سرطان معده - آمریکا - جامعه - موسسه - چاقی - کاهش - درصد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرطان مری در کمین آقایان نسبتا چاق!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..