تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت کمردرد در پریود، راهکارهای ساده

به هنگام پریود روزهای اول دچار درد شدید کمر میشم ولی خونریزی کمی دارم علت چیه؟

سوال:

ببخشید خانم دکتر میخواستم بگم که من مجرد هستم و به هنگام پریود روزهای اول دچار درد شدید کمر میشم ولی خونریزی کمی دارم میخواستم بدونم علت چیه؟ممنون میشم جوابم رو سریعتر بدید.

جواب:

از دو روز قبل پریود تا سه روز اول می توانید از مفنامیک اسید و هیوسین هر 8 ساعت برای کاهش درد استفاده کنید. اگر منظم ورزش انجام دهید مثلا روزی 20 دقیقه پیاده روی سریع داشته باشید دردها و علائم دیگر کاهش پیدا می کند. اگر دردها با موارد بالا بهتر نشد بهتر است به متخصص زنان مراجعه کنید. بهتر است در آن صورت یک سونوگرافی انجام شود و همچنین از نظر آندومتریوز بررسی انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت کمردرد در پریود، راهکارهای ساده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..