تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادمان های دفاع مقدس بزرگترین مرکز برای به تصویر کشیدن رشادتهای رزمندگان است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان علی آباد گفت: یادمان های دفاع مقدس بزرگترین مرکز برای به تصویر کشیدن رشادتهای جوان مردانی است که در دوران سخت دفاع مقدس توانستند جمهوری اسلامی را به منسه ظهور بگذارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ پاسدار محمود بیات فرمانده سپاه ناحیه شهرستان علی آباد کتول در مناطق عملیاتی خرمشهر در مصاحبه با خبرنگار بسیج، با بیان اینکه در این مرحله 135 نفر از خواهران شهرستان علی آباد را به این مناطق اعزام کردیم، اظهار کرد: هدف از این اعزام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی افزود: تاریخ دفاع مقدس برگ زرینی در کارنامه  38 ساله انقلاب اسلامی است و امروز 3 دهه از دفاع مقدس می گذرد.
فرمانده ناحیه شهرستان علی آباد کتول شلمچه را مرکز مقاومت، ایستادگی، شجاعت و مرکز شهادت طلبی عنوان و گفت: وجب به وجب این خاک با شجاعت ها، با استقامت ها و با از خود گذشتگی های بی نظیر جوانان و نوجوانانی که به دنبال الگوی عملی دفاع مقدس هستند روبرو بوده است .
سرهنگ بیات اذعان کرد: یادمان های دفاع مقدس بزرگترین مرکز برای بازخوانی مقاومت ها و یافتن آموزشهای عملی و مرکزی است برای به تصویر کشیدن رشادتهای جوان مردانی  که در دوران سخت دفاع مقدس توانستند جمهوری اسلامی را در شدیدترین وسخت ترین عوامل وحملات وحشیانه دشمن به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل داخلی آنها به منسه ظهور بگذارند.

وی همچنین بیان کرد: تاریخ ارزشمند جمهوری اسلامی الگویی برای شناخت ارزشها و مقاومتها است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان علی آباد کتول در پایان با تاکید براینکه فعالیتهای فرهنگی باید حول محور راهیان نور باشد گفت : مسئولین ما باید این مرکز فرهنگی و این یادمانهای شهدا را به عنوان اصلی ترین الگو برای برنامه های فرهنگی قرار بدهند و بتوانند سایر موقعیت ها را حول محور راهیان نور قرار بدهند و امیدوارم شاهد حضور گسترده در رهیان نور باشیم .
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادمان های دفاع مقدس بزرگترین مرکز برای به تصویر کشیدن رشادتهای رزمندگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..